2013年12月14日 星期六

相愛十年•澳門二人行

想同老公慶祝吓一起走過十個年頭,但係又唔捨得要返學嘅孖寶,好啦,近近地嚟個澳門兩日一夜之旅,志在兩小口拍吓拖仔,重溫當年的戀愛感覺,又不用離開孖寶太耐.

對上一次去澳門已是5年前了,當時是剛有了彭小姐,今次再蒞臨澳門,入住氹仔的大倉酒店Hotel Okura,發現澳門和自己一樣,這五年已大大不同,改變了許多.

我們下榻的Hotel Okura大倉酒店,簡約的日風房間,最貼心的是那日牌坐廁ToTo微暖廁板,日本人在這方面確是細心的.

嚟到澳門第一個拍拖節目,就係睇"水舞間":
舞台設計,又跳水又飛車,表演確是精彩,但我還是較喜歡有故事性的表演,這類動作表演,對我來説,欣賞過一次便足夠.

還是美食能吸引我多一點:p

位於新葡京酒店的8, the Eight,甫入內已被她的金魚影像吸引:

美食當前,令人食指大動:

首推"原隻乳豬焗飯",隻乳豬真係燒得好靚,皮脆肉嫩,但等候時間較長,記得一坐定就order咗先,其他菜式再慢慢點也不遲:

法國鵝肝金錢雞,另一水準推介:


百花釀鳳翼也不錯:


葡式焗響螺,葡味香濃:


燕液雪人包,賣相吸引,最適合氹小朋友開心:


酥炸田雞腿也好吃,全晚只有"啫啫芥蘭"因菜炒得有點黃和太軟身而要被扣分.
大家記得先到樓下免費申請新葡京會員咭,埋單有95折優惠.

第二天lunch,我們去了別緻蛋糕店卡夫卡KAFKA:

我們是當天第一對的客人,蛋糕櫥櫃擺滿了精緻的蛋糕:

第一時間點了人氣的"小王子"紅色玫瑰花蛋糕,賣相精緻,味道也很好,還有carbonara汁做得很夠creamy; 至於彭主席點的caramel waffles,well,他的評語就是與一般waffles沒有分別:

到我們結賬埋單時,蛋糕櫥櫃已空了不少,當中以小王子Le Petit Prince和朵兒Doll最熱賣:

最後,我們去了氹仔官也街晃記買蛋黃杏仁餅,結束我們hea遊澳門拍拖之旅:


雖然話兩日一夜,但已經好唔捨得孖寶,全因出發前一天向孖寶解釋爸媽會不在家一晚,姐弟倆很乖沒有扭計,但細佬用請求的語氣向我說:"帶埋我去吖",當堂個心軟咗一軟.
而家姐則仲搞笑,當我好像平時很順口的對她説"mami很愛你"時,她淡淡然的回應:"咁你又揼低你個女喺香港." 哈哈!真係俾佢搞到我哭笑不得! 猶幸回港後婆婆讚他倆都很乖很聽話,真的是我一對好孖寶!

6 則留言:

  1. 睇完女女的回應,忍唔住笑左出黎

    回覆刪除
    回覆
    1. 小朋友的反應,往往估佢哋唔到,有時真係俾佢哋笑(激)死!

      刪除
  2. 細佬識用請求的語氣想媽咪"帶埋佢去吖", 呢吓先最難招架~
    兩姊弟一人一招軟硬兼施~真係好攪笑~

    回覆刪除
    回覆
    1. 不過媽媽掛住拍拖,就算佢哋軟硬兼施,最終都要乖乖咁留喺香港返學,哈哈~

      刪除
  3. 你好,我都唔會捨得BB,所以去邊都帶埋佢去!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你好,Carol.
      我大部份旅行都係帶埋孖寶一家大細咁去0架,一來唔捨得佢哋,二來讀萬卷書不如行萬里路,帶佢哋去多啲旅行見識多啲唔同地方嘅人和物都好吖.
      不過間唔中交小朋友俾信賴得過嘅人睇住,兩公婆出去透吓氣真係唔錯,又可以俾小朋友嘗試吓同爸媽分開一兩日,等佢哋冇咁黐身同適應吓唔同人湊嘅方式或環境嘅不同,這些生活上的小改變對佢哋嚟講都係一種鍛練嚟,大人小朋友都有"小別勝新婚"嘅感覺,好refreshing,如果驚唔慣,不妨可以好似我哋咁去吓兩日一夜嘅澳門先,去完真係身心舒泰,it's so good!

      刪除