2015年2月17日 星期二

流行首爾 - 冰火之旅

嚟到龍平滑雪場呀,唔滑雪做乜好呀? (要用猜麥記枚的聲調"嚟到麥當勞呀,食啲乜嘢好呀?"來說...哈哈哈!好無聊喲!)

除了上篇提及的滑雪和水泡滑道,還可以去Water Park玩水。

零下四度玩水:

除了小小的室外游泳池,其餘均是室內的;我家小姐最喜歡人造浪泳池,著住救生衣在波浪中暢泳(佢真係當自己係一條精通泳術嘅小魚仙^^"),而我家少爺則喜歡一條小小的海䐁滑梯(家姐仔好不屑咁話俾BB玩嘅,係係係,知你大個女唔再係BB喇!)
而我自己則喜歡要坐四人橡皮水泡玩的巨型滑梯,有一兩下離心力拋一拋,幾好玩得來又不會太激(太刺激的唔啱我!)。

除了零下四度玩水,souvenir shop 還有神仙棒煙火賣,今次仲唔玩齊冰火???!!!



其實仲有一個最容易又免費的活動,隨街可玩到,就係玩雪嘞:

適逢1月1日除夕,酒店有New Year Party,不過小朋友要早睡早起,我哋影吓相感受吓氣氛就算咯,踏正12點,一家四口攬住去搵周公倒數好過!


沒有留言:

張貼留言