2014年4月17日 星期四

親子蜜語Pillow Talk

每次和女兒pillow talk,均會有些令我會心微笑的地方; 之前的pillow talk內容,真可惜沒有好好記錄,有些記憶已經隨風飄散了... 所以今天晚上的親子蜜語,一定要寫下來,好讓自己若干年後回味那晚與四歳半女兒的對話:

女兒: 媽咪我大個咗你會返工嗎?
我: 唔...到時做乜好呢?
女兒: 化妝小姐吖,你又靚又滑...
(媽媽飄飄然中~)
女兒: 化妝小姐星期日要返工嗎?
我: 要㗎,通常啲人星期日放假行街買嘢,所以星期日特別忙特別好生意㗎.
女兒: 咁唔好喇,我唔想你辛苦...
(嘩!真抵錫~)
女兒: 我大個想做警察吖,我返工時,你可以同我啲baby玩吖...
我: 好呀! 不過我淨係想同你啲baby玩,或者你唔得閒時我都好樂意幫你睇住佢哋,但係唔好要我日日都湊住佢哋喎,始終母親自己才是最適合帶大孩子的人!

What a sweet talk with my sweetie~



沒有留言:

張貼留言