2015年5月18日 星期一

在又一城吃Gelato的好去處 - 2/3 Dolci

在又一城經過一間open cafe, 被我家小姐𥄫到一款兔仔甜品,時值復活節,小鬼們說是Easter Bunny,真係好鬼死可愛,忍唔住應佢哋要求買咗一件嚟試吓。
意粉和麵包只是我們這餐的配角,味道好不好沒人理會(其實也ok啦),小鬼們的焦點只在那隻Easter Bunny。至於它的味道嘛, 就是酒店裏raspberry或strawberry mousse的甜品, 沒甚太大驚喜, 純以精緻賣相取勝. ($60/person on 8th Apr 2015)

反而某日我家少姐想吃雪糕, 我嫌Haagen-Dazs和Cova遠, 所以帶了她來離溜冰場最近的2/3Dolci吃gelato.

我一向只鍾情朱古力呀, Cookies & Cream呀那些甜甜的口味, 但我家小姐偏偏每次都揀我不太喜愛的士多啤梨味:( 

這裏的strawberry gelato味道又幾好噃, 不太甜又不太酸,亦夠奶香和滑溜, 是KKF在又一城吃Gelato的新發現。

沒有留言:

張貼留言