2017年2月21日 星期二

開心分享新玩具!歡迎和我一起同步硏究!

話說,好幾年前已經留意到精油在媽媽界中流行起來,不過有些功效講得太過神奇,一直不為動,直至最近,友儕間興起D.I.Y.天然肥皂的念頭,加上自己想放部humidifier在家中薰香吓間屋,所以想用一隻天然啲、有信心保證啲嘅精油,咁Young Living就成為了我的不二之選。

收到YL嘅貨,好似收到一份新玩具咁,好想開心些牙:


我join Young Living遇到的團隊,非常非常之好👏🏻,除了有好supportive的facebook群組和what's app group可以隨時問功課外,最正👍🏻是可以免費學D.I.Y.熱製皂班,我本人大力推薦!!!



上了一課很好玩的熱製皂親子班,導師Ann教得好好,仲有佢個小助手女兒陪我哋一齊玩😊!

製成品,既可愛、又天然😍😍:


使用前要用起泡袋起泡喔:

除了我覺得物超所值的D.I.Y.熱製皂班,團隊還有其他小禮物送㗎:



好靚又好用嘅精油裝,詳盡精油功用嘅會員指南和精油瓶蓋貼紙:

如果大家都想join這個好團隊,歡迎pm我🤗!

最後講解吓YL這個dew-drop diffuser 怎樣用吧:

由開箱玩新玩具, 至我寫好這篇blog, 都有幾日時間, 暫時未發現有什麼神奇功效, 可能本身冇乜病痛,但係陣陣香味就真係令人覺得幾舒服!

另外,我都幾喜歡盞燈嘅燈光,淨係臨瞓前先會熄咗佢:

我現在只懂用精油加落天然香皂裏,或者用diffuser清新吓間屋,遲啲有時間再硏究吓有乜其他玩法,應該會幾好玩😉!









沒有留言:

張貼留言