2017年9月17日 星期日

扶老攜幼星馬團(四) - 直搗Legoland

昨天傾盆大雨, 冇得玩Water Park, 好在留喺Legoland Hotel都好玩; 今日天朗氣清, 可以直搗Legoland!!!

一入門口就有Lego Batman!

整個Legoland不是很大, 遊人也不多, 唔知係咪個個去哂名古屋新開那個,總之我們是復活節假期來,香港遊客為主,唔使迫玩得很舒服。

第一個就衝咗去玩會濕身嘅遊戲:

橫掂濕咗身, 就玩一吓水啦:

玩吓攤位遊戲:

愛恩斯坦入面係一個Lego Workshop:




隔鄰是Lego展,女兒沒多大興趣,兒子則很喜歡:







兒童版過山車:

影相位:



城堡內外都有影相位:



對著城堡出面的小食亭,除了小朋友難以抗拒的棉花糖, 想不到芝士腸又幾好味喎~

幼兒版騎馬仔:

小童版機動遊戲:

成個Legoland唔大,勝在遊人不多,好多嘢都唔使點排隊,可以好悠閒咁玩吓撈鴨仔:

跳樓機要自己扯條繩上番去O架, 呢啲粗重嘢梗係留番畀男士啦:


玩完跳樓機都肚餓喇, 影完相便要食午餐了:



件pizza好大件噢, 這間Legoland餐廳的食物都OK不太差:


食完lunch, 我地就去玩最新嘅NINJAGQ忍者:


我們排了大約一個小時, 還好排隊期間有小小玩意和拍照位打發時間:




終於到我地玩喇, 戴3D眼鏡有3D效果的喔, 遊戲主要是用雙手模擬發放飛鏢的手勢, 虛擬飛鏢在螢幕上飛擲敵人, 玩完大家也大呼好玩!


最後做埋Lego小司機揸車, 我哋就趕住要返星加坡約了朋友晚飯:




馬來西亞Legoland面積雖小, 但已足夠讓小朋友玩得樂而忘返, 我們這次是由樂園的左邊玩到右邊, 但經驗所得, 應該早上入園後先往右邊玩NINJAGQ忍者(早上一開門時人流較少), 再與我們玩的次序倒轉, 會玩得更暢順!

{www.facebook.com/Kisskidsfamily}








沒有留言:

張貼留言