2017年10月20日 星期五

扶老攜幼星馬團(六) - 松發肉骨茶早餐, Kidzania & Fish Spa, 仲有星加坡最強手信!

最後一天的行程, 梗係要去食星加坡有名的肉骨茶早餐啦! 肉骨茶出名的有數間, 比較方便多分店的, 應該是松發吧!

我本身好鍾意, 好鍾意食豬腰, 所以嚟食肉骨茶有豬腰食, 真係好開心! 而我本身又好鍾意食湯飯, 肉骨茶湯撈飯, 好合胃口的醒晨早餐! 



喺星加坡, 我哋會用Call車App "Grab", 佢有優惠的時候, 車資會比的士或Uber平。用Grab call車去位於聖淘沙內的Kidzania, 很方便:

兩隻小鬼自己揀了做警察, 先嚟個小小的briefing:

消防員負責救火, 警察負責維持秩序:

維持完秩序, 便化身做Pizza Hut pizza師傅整薄餅:


我們復活節假期來到星加坡這間Kidzania, 想不到人很少, 這個整七彩雪條的遊戲, 只有孖寶姐弟兩人:


自己整的pizza和雪條, 寧啥好味:

咁就解決咗餐lunch, 下一個任務是飾演益力多博士研究益生菌:

食完七彩雪條同pizza, 嘆番枝益力多, 又有得玩, 又有得食嘅開心午餐:

研製消毒液:

孖寶宅急便嚟喇, 兩隻小鬼全程要自己完成小B大任務, 唔畀我跟住佢哋, 只可以離遠吊住佢哋尾咋:




玩到時間差唔多, 要將賺回來嘅血汗錢兌換來shopping了:


玩完Kidzania, 我哋去到樟宜機場還有點時間, 入了這間Lounge, 玩吓Fish Spa:

好多好多魚圍住爸爸隻腳嚟啜呀, 孖寶得嗰幾條魚毛己經we嘩鬼叫笑不停:



最後玩埋機場內小小的兒童遊樂區:

P.S.: 這趟旅程之後, 主席又去了一次星加坡公幹, 在機場排了45分鐘買咗星洲最強手信, BENGAWANSOLO嘅斑蘭蛋糕? 我係鍾意食... 但要數近期最hit的, 非鹹蛋黃魚皮莫屬啦~

雖然香港現在都有得賣, 但價錢大概要HK$120左右, 又聽聞香港有得賣的那隻沒有這隻IRVINS那麼好味, 而在星只售約HK$80多元, 唔買返來做手信點對得住老婆大人呀?!


復活節星馬團講完嘞, 下一次應該會分享暑假北海道親子自駕遊:





沒有留言:

張貼留言