2014年10月25日 星期六

ZALORA網購 - 一字記之曰... 抵!

自從當了全職媽媽,少了時間行街shopping,多了很多網上購物,上至時裝、下至孖寶的圖書玩具等,都在網上搞掂,初時都驚網上購物冇實物睇過,唔係咁安全,但so far幫襯咁耐都ok,冇乜不愉快事件發生。

成日上網一上Facebook,就會見到ZALORA購物網站出現,忍唔住click入去睇下,衣物、手袋、鞋、飾物包羅萬有,而ZALORA有乜咁特別,令我今次特登寫篇blog嚟講吓呢?! 全因它攻陷了我一直在online shopping的禁忌... 
在網上選購鞋子!!! 因為天賦異稟,骨骼精奇,很難找到穿得合適舒服的鞋子的關係,我是從來不在網上選購鞋子的,非要親身試過不可;那又為什麼今次ZALORA能打動我的芳心呢?! 又全因為它的價錢非常相宜,令我覺得可以一試...

最初幫襯是因為帶孖寶學游泳時穿的人字拖爛了,在ZALORA看到這款flip-flop,只需HK$49.9:
因為購物滿HK$150可享免費送貨,於是又選購了上圖的white top,HK$71.9。

後來已經欲罷不能,又揀了一對sandals,價錢是HK$119;跟著又冇端端貪平買埋個銀色手袋仔玩吓,只需HK$179:
不過買平嘢未必樣樣啱心水,條銀色手袋帶有彎曲位,我唔係咁鍾意,於是發揮自家mix & match精神,自己換咗條Anteprima灰色手袋鏈落去,嘻嘻!

這樣便宜的價錢,當然不能對quality有太高要求,但卻非常抵玩,忍唔住要開心分享,哈! 哈! 哈!


沒有留言:

張貼留言