2017年6月19日 星期一

北海道親子滑雪之旅: 我和魚蝦蟹有個約會@新千歲機場、場外市場和冰雪の門

又到咗滑雪季節,今次又要多謝skiing buddy預早大半年前安排好哂行程,讓我們可以兩家人一齊開開心心咁去玩。

到埗新千歲機場已是黃昏時份,眾所週知北海道這個機場都多嘢食、多嘢行,所以我哋先在機場食埋晚飯先再出發去札幌市。

隨意選了一間日式料理餐廳きくよ食堂Kikuyo Shokudo,座位旁有架列車頭畀小朋友玩吓:





到埗第一餐,同海膽.蝦打個招呼先👋🏻!食物不過不失啦,最好是有那架"千歳飛行場"給小孩消磨時間嘛!

食飽飽,才由機場去在札幌車站附近的Keio Plaza酒店。

第二天,出發找魚.蝦.蟹去!
這隻蟹大家覺得熟口熟面吧!冇錯,那便是札幌市中央御壳市場的場外市場其中一間店舖,那裏有多間食店兼賣活蟹,大家如何選擇是好?KKF便選了這間北の漁場,又好味又抵:

門面是這樣的,樓上是食店,樓下是商店:





鏡頭一轉,我哋已經去咗Bic Camera。Bic Camera本來不是我杯茶,但兩個小學生,揀文具揀得好開心,尤其我個女猛咁揀擦得甩的原子筆和螢光筆:

之後我們還去了前身是釀酒廠的札幌開拓使麥酒釀造所,現在成了各家文青手作店的集中地,但內裏不可拍照唷:

晚上,終於輪到我們一早約定的主角 - 冰雪之門蟹宴出場了!

預約了的客人會有名字在門口(敬請預約!):

餐廳貼心的提供了小玩具給小朋友:

這晚主角是你啦, 蟹哥~ 

以下的圖片不多說了, 就是好味, 好味, 和好味:















和我們上次沒有預約, walk-in幫襯的蟹將軍相比, 冰雪之門食物更精緻, 更好味, 不愧是北海道達人的推介, 食得我們相當滿足!

{即like: www.facebook.com/Kisskidsfamily, 分享更多親子遊資訊}





沒有留言:

張貼留言