2017年6月22日 星期四

北海道親子滑雪之旅: 我和二世古有個約會

滑雪,我們鍾情雪粉紛飛的二世古,啲powder好靚好軟綿綿,跌都跌得冇咁痛😜。

上兩次住Hirafutei和Ivy Chalet,今次試吓同樣位於Hirafu的Hotel Niseko Alpen,無論ski-in ski-out或推住行李來往Welcome Centre的巴士站與酒店也很方便。

抵達二世古的第一餐,去了walk-in較易有位而水準又穩定的阿武茶。





這日在二世古主要是準備好租借的滑雪用具, 其餘時間都是大人去逛滑雪用品店, 小朋友則在路邊玩雪。

三個登山者:

攀登珠穆朗雅峰:

成功登頂:

大個女喇, 租借了的滑雪用具, 要自己拿著上斜回酒店:

Hotel Niseko Alpen的晚餐, 和牛Shabu Shabu都算ok, 至少唔使等位, 可以舒舒服服食完上房。



酒店另一賣點, 便是有ミルク工房cafe, 嘆個高橋牧場下午茶話都冇咁易!




第二天, 小孩們上NBS(Niseko Base Snowsports)的兒童滑雪課程, 他們的課程很有系統, 小朋友學滑雪學得很棒!



把小孩交託了給NBS的教練後, 我們家長便可安心去滑我們的雪了:


比羅夫Ace Family滑道下面, 開了一間新的餐廳"器", 上年還未有的, 滑了半個上午, 在那裡吃lunch順便稍事休息, 普通餐廳質素啦, 不過不失, 最大優點是滑到底後方便歇腳醫肚:

<比羅夫Ace Family滑道>





晚餐這間Bang Bang, 非常非常的full, 我這個booking是預先三個月前book的: 



味道嘛,期望太高,覺得還好啦,但不至於要預早三個月book咁誇囉😅。

最後兩天, 我們由Hirafu轉戰Annupuri: 
<山腳下的小滑道>

<Annupuri的Jumbo Hooded Quad Lift#1>

Annupuri條綠色滑道比Hirafu條Ace Family滑道斜少少和多兩個彎位, 但又易過Hirafu Gondola嗰條綠色滑道, 好適合我哋呢啲已掌握基本技術但又驚青(我講我自己😅, 小朋友都一支箭咁衝落去)嘅一家大小一齊滑:


滑下一小段路, 有一山中小屋Paradise Hut可以取暖歇息:


來來回回滑咗不知幾多次, 滑到兩個少爺冇哂電:

畀幅圖大家睇吓, 便會清楚各個滑雪位置, Hirafu比羅夫(即Hotel Niseko Alpen和Ace Family滑道的所在處)在圖中間靠右少少的下方, 而Annupuri則在圖中左方:


滑完雪, 還有最後一個景點, 便是新千歲國際機場, 我們每次都會預多2~3小時逗留在這個機場食, 買, 玩!

先來小朋友最愛的Doraemon Cafe:

咁可愛, 唔係唔自拍呀?!

兒童餐:






小小的遊戲區:


食完玩完, 行街兼食吓小食:


北海道滑雪之旅完結喇, Bye~

{更多精彩內容, 請like: www.facebook.com/Kisskidsfamily}








沒有留言:

張貼留言