2014年9月26日 星期五

工廈搵食Enjoy Chef

今日孖寶婆婆農曆生日,我哋去咗試新嘢(其實開了業5個月,只是今次是我們第一次幫襯).

億利工業大廈食肆林立,且看看這間Enjoy Chef能否突圍而出:

店內裝修普通,牆上壁畫頗能吸引視線(至少吸引到小女要同牆上的八爪魚合照):

廚房的壁畫也點綴得宜:


頭盤是意大利黑毛豬芒果卷,酸甜度準繩,醒胃得來又好吃,good!

加錢的黑松露忌廉磨菇湯,好味得來又唔會太杰,都唔錯:

其餘主菜都ok:


我覺得我碟medium rare鵝肝牛柳好味過孖寶公公的羊架。

餐飲我點了熱朱古力給孖寶,甜到呢~
要用杯熱水冲開做兩杯溝淡:

不過杯熱朱古力點甜,都唔夠個寫了"婆婆生日快樂"的apple pie with ice-cream和兩個孫的birthday kiss咁甜:


相比之下,這間Enjoy Chef比樓下同樣走工廈西餐路線的G. Gallery和C. Cuisine較為出色,下次想再食工廈西餐,Enjoy Chef將會是我在億利工業大廈中的首選。

沒有留言:

張貼留言