2015年1月9日 星期五

英式定美式,問你識唔識,邊款最得戚?@Sweetology

因溜冰公主學溜冰,又要在又一城搵食,今次試新嘢,幫襯在冰場隔鄰的新開餐廳 - Sweet'ology.

不知是否太新的關係,菜式選擇不多,但味道和份量都算ok幾好,孖寶各自點了一客英式和美式 All-day breakfast, 其實我一向唔會好理英式定美式,總之好食就得,亦冇乜心機慢慢研究menu對每款菜式的描述,今次兩款擺哂喺面前,唔,家姐仔和細佬仔,邊份係英式、邊份係美式?

家姐仔的:


細佬仔的:


英式定美式,問你識唔識,邊款最得戚?哈哈! 好爛的順口溜!

其實兩份各自都有我喜歡和不喜歡的東西,先講家姐仔嗰碟,我本身不太好煙肉,覺得好鹹好肥,同pancake一起吃,又ok喎,感覺冇咁油膩,不過件pancake好厚,厚到我有種俾人用一團粉"質"飽咗嘅感覺。

細佬仔那碟我本身唔鍾意太陽蛋,卻有我很喜歡吃的茄汁焗豆,但整碟食落冇家姐仔嗰碟咁豐富(家姐仔仲有炒磨菇㖭);而兩碟都有足夠嘅沙律菜和potato wedges,味道不錯,所以俾我哋掃清,最後只有那兩件厚如棉胎的粉餅未能ko。

整體而言,兩個all-day breakfast均up to standard,期待營運上了軌道後有多點選擇,下次再幫襯,揀英式定美式好呢?!

{www.facebook.com/Kisskidsfamily}




沒有留言:

張貼留言