2015年3月14日 星期六

美女甜品@petite Amanda

又到咗下午茶時間,今日人在中環,路經ifc裏的petite Amanda,我家小姐嚷著想吃macaron,咁petite Amanda啲甜品係得嘅,就坐低嘆番個美女甜品啦:

兩姐弟好有自己主見,家姐揀咗macaron,我家少爺則揀色彩繽紛的doughnut:

我呢,就揀番之前食過的Mille Feuille,鍾意佢啲忌廉夠香滑,千層皮夠鬆脆。

家姐鯨吞哂兩件macaron(@$20x2),問佢好唔好食,佢實話好味;細佬嗰件raspberry croissant doughnut($22)甜中帶脆,細佬梗喜歡啦;但我還是最愛吃我那個夾雜軟滑和鬆脆的Mille Feuille($31) 。


唯一美中不足,是很久以前來幫襯的時候,有美女老闆娘Amanda親自坐鎮,今次冇靚女睇,失色不少,幸好有我個男神用佢嘅性感朱唇嚟呵番我啫~

沒有留言:

張貼留言