2015年3月3日 星期二

流行首爾後記之面膜俠唔易做

在家敷媽士,算係最容易嘅肌膚保養,只需花上20分鐘,皮膚狀態得到明顯改善,韓國面膜五花八門,去了一轉入貨,化身面膜俠, 敷個不亦樂乎,親身體驗哪隻韓牌最强,不過試得多都唔係冇瀨嘢風險㗎,有一兩款試完立即生暗粒:

不過呢,少少暗粒無阻我要化身做面膜俠嘅決心,因為試唔啱最多生暗粒,試得啱就真係可以為肌膚注水, keep住水嫩回彈,終身受用。根據實戰經驗,護膚品就算再好,也不要用死一隻牌子,因皮膚和人一樣有惰性,太習慣某一產品,它的功效會大不如前,加上沒有一隻產品是完美的,試了兩、三款覺得好的,交替使用,可取長補短,所以面膜我也是數款交替來敷。

暫時最深得我心的,是CHA:LAB Hydro Ampule Mask:

很貼面,夠補水,敷完皮膚緊緻。

另外一款同樣保濕一流,肌膚注滿水份自然Q彈,唯一不喜歡是敷頸的那部份不夠貼,要舒舒服服地躺下來敷,不過我敷緊mask時鍾意用電腦,所以覺得有少少唔方便,但係效果好好所以我都會繼續用:

<SCINIC Black Dual Mask>

驢奶mask我在之前的blog也介紹過,朋友推介,敷完皮膚明顯白滑咗,缺點是好易爛,鼻孔位置做得不夠好,會隨著呼吸起伏,雖然係咁,但因功效顯著,還是值得大手入貨。

<SKIN CERAMIC Donkey Milk Hydrogel Mask Pack 驢奶mask>

ÉTUDE HOUSE的Darling Hydro Mask也不錯,美白效果雖不及驢奶mask,但敷完後都會明顯滑咗和緊緻咗,而且沒有驢奶mask那麼易爛和鼻孔位置不會隨著呼吸起伏:

<Left: ÉTUDE HOUSE Darling Hydro Mask, right: SCINIC Black Dual Mask>

暫時講住四款心水先,遲啲再陸續試吓同大家分享吓有乜好嘢~










沒有留言:

張貼留言